her şey yolunda

her şey yolunda

16 Haziran 2007 Cumartesi

tabu çılgınlığı

sabah uyaniyorum, aslinda gerek yok. Çalışıyor olmam ve mezun olmamdan dolayı bugün yapmam gereken hiçbirşey yok, akşama misafirlerim gelene kadar boş boş oturup WoW oynama planimi uygulayacağim. Ama ondan önce, adetlerimi bozmuyorum ve kendime kahvaltinin teması olan sandöviçimi hazirliyorum. Annem Moskova'da olduğu için evde sadece kedim ve ben kalıyoruz.

uzun uzun okumak istiyorum gazetemi, fakat sabah'ta pek okunacak bişiy kalmamiş olduğu gerçeğiyle birkez daha yüzleşiyorum. Yine de israrla sabah almak istiyorum, alışkanlık olsa gerek. Çabucak bittikten sonra WoW başına oturuyorum, haftaiçi mesailere kalmış bir insan olarak rahatlıkla oynuyorum 2-3 saat, sonra duşumu alıp alışverişe çıkıyorum.

alışverişimin amacı ikincileri almak. Ince Memed'i dün bitirdim, aynı şekilde Men In Black izledim, çok memnun kaldim, bunların ikincilerini almak ve yanlarına bir de babama hediye katmak amacıyla D&R'a giriyorum, fakat MIB2 bulamıyorum, başka bir filme para harcamadan yukarıya, kitap reyonuna çıkıyorum. Kitap reyonunun önünde bir kız var, o da aynı kitaplara bakıyor, yanına yaklaşıp en üst rafı ısrarlı bir şekilde kesmemden rahatsız oluyor, fakat bu onun sorunu çünkü olay tamamiyle İnce Memed'le benim aramda. Kız bunu bilmediği için huylanıyor, fakat İnce Memed bile olsa ona D&R'da birşey yapmaz, bense hiç yapmıyorum, buluyorum kitabımı, hemen hediye safhasına geçiyorum.

babamin hediyesini de aldıktan sonra yiyecek içecek alışverişi için Lola'yla buluşuyorum, bir nevi evimizde misafir ağirliyor havasindayiz, bolca bira, cips ve çerez alıyoruz, aslında bunlar rejimde bir çift için yanlış seçimler. Bense araya favorim olan domates, salam, salatalik ve peynirli küçük sandöviçleri sokuşturmayı başarıyorum, sonra eve dönüyoruz.

çok geçmeden Homer ve Donatello geliyorlar. Salona yerleşiyoruz, biraz muhabbet ediyoruz, sonra hadi diyorum tabu oyniyalim. Kazanma hirsimla bu masum tabu oyununa bir ergun gürsoy, bir ali şen havası katıyorum, kizarkadaşimi gidiklamalardan kum saatti sallamaya, ya da onlar ugrasirken laf atmaya kadar birçok çirkefliği yapiyorum, ama sonunda oyun tamamlanamadan kalkiyorlar.

sevgilimle başbaşa kaliyoruz, önce dişariya çikiyoruz, tribeca'da birer çay kahve içiyoruz, sonra da evimize dönüp bira içip friends izliyoruz, çok mutluyuz ileride de böyle olmak istiyoruz, saatler ilerleyince de birbirimize sarilip fosur fosur uyuyoruz, mutlu bir gün oluyor benim açimdan.

Hiç yorum yok: