her şey yolunda

her şey yolunda

28 Ağustos 2007 Salı

metro boulot dodo

Sabah kalkıyorum, kahvaltı, gazete, duş, traş, giyinme gibi çeşitli medeniyet sınavlarından geçiyorum; hepsini başarıyla tamamladığım için beni doğaya salıyorlar, ben de dişarida delice yağan yağmuru dikkate alarak (yağmur!) bir şemsiye kapıyorum, havanın yürümek için fazla islak olduğuna karar verip bir taksiye atlıyorum ve işime geliyorum.

HAL bu aralar çok sakin, hatta bugün daha da sakin zira Danny dün sabahlamış, bugün bize desteğini evden hissettirecek. Çeşitli işlere girişiyorum, sağı solu toparlıyorum, bilimum sistemlere bakım ve kurulum yapıyorum, öğlen saatine başarıyla ulaşıyorum; dolayısıyla kendimi diet yemeği olan ton balığı ve kabakla ödüllendiriyorum, argh. Hala çok motiveyim rejim konusunda.

Öğleden sonra başka işleri de çözüyorum, bazıları çözülmemekte direniyorlar, sakin geçiyor günüm, bir sorun olmadığı için de 5:30'da çıkıp metroyla evime dönüyorum. Evde de günüm farklı geçmiyor, boş boş oturuyorum, biraz film biraz çizgiroman okuyorum, Glor'la arenaya giriyoruz fakat WoW'daki lag'den feci bezmiş durumdayiz. Böyle gitmez telekom!

WoW'dan sonra biraz sevgilimle konuşuyorum, sonra da Return of the Jedi izleyerek sızıyorum. Sakin güzel bir gün, böyle geçebilir zamanım.

Hiç yorum yok: