her şey yolunda

her şey yolunda

27 Ağustos 2007 Pazartesi

oyun iş oyun

Sabah uyanışımda geçen haftabın aksine bugün askerlik şubesine gitmeme gerek olmayışının rahatlığı var. Yayıla yayıla yapıyorum sabahsal rutinlerimi, arada WoW'a girip dün kazandığım honor'la bir epic item bile alıyorum, hatta üşenmiyorum üzerine bir gem bile atıyorum. Sonra da işe zar zor yetişiyorum.

Ağustos ayı ve özellikle 30 ağustos öncesi ofis epey boş. Danny'le birlikte biz oradayız ve çılgınlar gibi çalışıyoruz. Hatta ben çılgınlar gibi çalışmakla kalmıyorum, öğlen rejim yemeği yemeyi bile başarıyorum, sonra da Kanyon'da bir tur atmaya gidiyoruz, ben d&r'dan Baldur's Gate 1 - 2 expansion'larıyla birlikte 4-in-1 set alıyorum, çılgınım.Sonra, kaçınılmaz bir şekilde iki normal geek gibi oyuncakçıya daldığımızda Lord Vader'in 35 santimlik büstü Danny'yi çağırıyor, fakat ben bir Yoda gibi, bir Ben Kenobi gibi onun kendisini (ve 75 milyonu) dark side'a vermesini engelliyorum. Gücü hissederek dönüyoruz HAL'a.

Öğleden sonra da sorunsuz geçiyor, Lola ile temaslarda bulunup bir görüşme ayarlıyorum ve hatta kendisi geç geldiği için mesaiye bile kalıyorum. Sonra metrocity'de buluşuyoruz, oradan taksime geçip Bambi'de birer kaşarlı dürüme imza atıyoruz. Oradan da doğumgünü hediyem için değişik Mavi'leri gezerek tünel'e kadar geliyoruz, hop tramvayla aynı yolu geri yapıyoruz, ben sevgilimi raylı taşımalara emanet edip dolmuşa gidiyorum.

Akşam evime dönüp bir yandan WoW'da honor leeching yapıyorum, bir yandan da Baldur için bilimum cheat'leri arıyorum, ahlaksız bir oyuncuyum nitekim.
Bir de, uzun zaman sonra facebook'a yerleşip huzurla uykuya dalıyorum.

Hiç yorum yok: