her şey yolunda

her şey yolunda

26 Ağustos 2007 Pazar

sakin doğumgünü pazarı

sabah on buçukta, bu saatlere kadar uyuma huyumun profesyonel yaşamım üzerinde göstereceği etkiyi düşünerek uyaniyorum. yavaş sabah uyanma prosedürünü bilgisayarı açıp gazeteyi kapıdan alarak başlatıyorum, biraz haberlere göz gezdirirken bir yandan da forum okuyorum, memleket ve dünya dahilinde işler normal. Bugünün programinda yemek yiyene kadar evde boş oturup Star Wars izlemeye devam etmek var, ben de onu yapıyorum, bu sırada babamla olan değişik temaslarla yemek saatimizin 2:00 olduğu ortaya çıkıyor.

saatler saatleri vurunca babam bizi almaya geliyor, etiler'e Set kebapçısına yollanıyoruz. Kısa bir park tereddütünden sonra kebaplarımıza kavuşuyoruz, babam yine iki kişi yiyerek bizim "dur, yeme, onu birak bari, hiç olmazsa yarisini ye" tarzi ricalarimiza kavuşuyor, ricalar kalorilerle birlikte akıp gidiyor. Rejimde olduğum için su içiyorum ve sadece bir kebap yiyorum, elimden gelen budur sayın Mehmet Öz.


Eve döndüğümde meşguliyetime ve son derece önemli işlere aynen devam ediyorum, biraz daha WoW oyniyip Star Wars izliyorum, bir olay olmadan akşam gece oluveriyor.

Hiç yorum yok: