her şey yolunda

her şey yolunda

9 Ağustos 2007 Perşembe

rejim no: 1235

Shot through the heart! and you're to blame! you give love... a bad name!

Yeni cep telefonuma alarm olarak Bon Jovi kurdum, fakat bu sabah onu en sağlamından death metal bişiylerle değiştirmem gerektiğini farkediyorum, zira Jon kardeş ne kadar bağirsa da benim uykumu delmeye yetmiyor. Foolish Casanova da koyabilirim.

Uykulu bir şekilde sekizi geçe kalkıyorum, kapıya gidip gazetemi alıyorum, buzdolabindan dün şirketten almış olduğum kepek ekmekli, beyaz peynirli, domatesli, biberli ve zeytin ezmeli sandöviçimi de alıyorum, ikisini birlikte tüketiyorum.

Evden çıkmadan bir duş alıyorum, WoW'a giriyorum ah'a göz atıyorum, uTorrent'a PES bırakıyorum download'a, HAL'daki gelecek turnuvada kan çıkarmak niyetindeyim. Hala uyuyarak giyiniyorum, aşağı bir taksiye atlıyorum, abi benim halimden anlayıp levente atıveriyor.

Bugün AIX eğitimi günü, on küsur kişi bir lise flashback yaşıyoruz, çok faydalı komutlar öğreniyoruz, hep beraber o komutları yüksek sesle tekrar ediyoruz, öğlen daha da faydalı bişiy yapıp kendime joypad alıyorum, yıllar sonra futbol oyunlarına dönmeye yakınım.

Eğitim bitiyor, Homer beni ariyor, akşam yemeğe çağırıyor, tamam diyorum. HAL'dan çıkıyorum, metroyla nişantaşi'na geliyorum, klasik nışantaşı içişi için Midpoint'e gidiyoruz, etrafimizdaki insanlardan şaşkına dönerek, yan masalara kıllanarak yemeğimizi yiyoruz, ben diyette olduğum için Efes Ice içiyorum, sadece 46 kalori olmasını çok takdir ederek yuvarlıyorum, saat ona doğru da dağılıyoruz, evime dönüyorum ben de kuzu kuzu.

Evde Firefox'un FoxyTunes eklentisini deniyorum blog yazarken, bu çıkıyor:
----------------
Now playing: Midlake - Young Bride
via FoxyTunes

Hiç yorum yok: